Arçelik Çamaşır Makinesi H2 Hatası ve Çözümü - Malatya Beyaz Eşya Servisi - 0537 420 4518
 

Arçelik Çamaşır Makinesi H2 Hatası ve Çözümü

Marka: Arçelik Cihaz: Çamaşır Makinesi
HATA KODU: H2

Arıza Anlamı ve Olası Sebepler

H2 hatası, Arçelik çamaşır makinelerinde cihazın program için gerekli olan suyu alamadığı anlamına gelir. Makine su almaya çalışır ancak belirli bir süre içinde kazandaki su seviyesi istenen düzeye ulaşamazsa, kendini korumaya alarak bu hatayı verir ve programı durdurur.

Evde Uygulanabilecek Çözüm Adımları

  • Öncelikle dairenizdeki veya binanızdaki suların kesik olup olmadığını kontrol edin.
  • Makinenin arkasındaki su giriş musluğunun sonuna kadar açık olduğundan emin olun.
  • Su giriş hortumunun katlanmadığını, bükülmediğini veya ezilmediğini kontrol edin.
  • Musluğu kapatıp hortumu sökün. Hortumun musluğa bağlandığı uçta bulunan küçük filtreyi kontrol edin. Bu filtre kireç, kum gibi sebeplerle tıkanmış olabilir. Bir fırça yardımıyla temizleyip geri takın.

Sorunu Çözemediniz mi?

Tüm bu kontrollere rağmen makineniz hala su almıyorsa, sorun su giriş valfinin (elektrovananın) arızalı olmasından veya elektronik kartın valfe akım göndermemesinden kaynaklanıyor olabilir. Bu parçaların kontrolü ve değişimi için servisimizle iletişime geçmelisiniz.

HEMEN ARAYIN: 0 537 420 4518

Malatya içi profesyonel ve hızlı servis!

Hakkımızda

Malatya Özel Beyaz Eşya Teknik Servisi olarak müşterilerimizle her zaman bağlantıda kalmak istiyoruz. Sorularınız, önerileriniz veya teknik destek talepleriniz için bize aşağıdaki telefon numarasından ulaşabilirsiniz.

 

0537 420 4518

İletişim

iletisim@malatyabeyazesyaservisim.com.tr
Yeşilyurt,Battalgazi, Akçadağ,Kale,Doğanşehir - Malatya

Teknik Servis İçin